1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Lubartów, dnia 31 lipca 2025 roku Starosta Lubartowski...
Wróć do listy komunikatów

Lubartów, dnia 31 lipca 2025 roku Starosta Lubartowski...

Lubartów, dnia 31 lipca 2025 roku
Starosta Lubartowski
21-100 Lubartów
ul. Słowackiego 8
AIB.6740.3.8.2025.IOM
OBWIESZCZENIE STAROSTY LUBARTOWSKIEGO
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311) oraz art. 49 i art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
zawiadamiam,
że na wniosek Wójta Gminy Michów, ul. Rynek I 16,21-140 Michów z dnia 18 czerwca 2025 roku, złożonego dnia 23 czerwca 2025 roku, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawiewydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Budowa drogi gminnej klasy D – ulica Piaskowa w m. Rudno, w ramach projektu inwestycyjnego pn.: Budowa dróg w Gminie Michów – etap 3, w m. Rudno”.
Przedmiotowa inwestycja położona jest administracyjnie na terenie Gminy Michów, powiat lubartowski, województwo lubelskie.
Inwestycja realizowana będzie na działkach o numerach ewidencyjnych:
1.Przeznaczonych pod projektowany pas drogowy (stałe zajęcie):
jednostka ewid. 060808_2 Michów:
obręb 0021 Rudno I: 1543, 1542 – działki będąca własnością Gminy Michów,
obręb 0021 Rudno I:155 (155/1), 243/1 (243/4), 242 (242/1), 241 (241/1), 240 (240/1), 239 (239/1), 238/1 (238/5), 237/1 (237/2), 236/1 (236/2), 235/1 (235/2), 234/1 (234/2), 1702 (1702/1), 232/1 (232/2), 231/1 (231/3), 230/4 (230/7), 230/3 (230/5), 229 (229/1), 223 (223/1), 222 (222/1), 221 (221/1), 220/1 (220/2), 219/2 (219/5), 219/1 (219/3), 218 (218/1), 217/2 (217/7), 217/3 (217/5), 216/2 (216/3), 215/2 (215/5), 215/1 (215/3), 213 (213/1), 212 (212/1), 211 (211/1), 210/1 (210/2), 208/2 (208/3), 206/3 (206/7), 206/4 (206/5), 204/3 (204/5), 180/1 (180/4), 182/5 (182/6) – działki będące własnością prywatną (w nawiasach wskazano numer działki po podziale przechodzącej na własność Inwestora).
2.Nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone:
-przebudowa skrzyżowań z innymi drogami publicznymi
jednostka ewid. 060808_2 Michów:
obręb 0021 Rudno I: 1566 – działka będąca własnością Powiatu Lubartowskiego w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych,
-przebudowa przepustu na rowach melioracyjnych
jednostka ewid. 060808_2 Michów:
obręb 0021 Rudno I: 168, 216/2 (216/4) – działki będące własnością prywatną (w nawiasie wskazano numer działki po podziale pozostającej u Właściciela),
-wykonanie połączenia istniejącej i projektowanej nawierzchni drogi gminnej
jednostka ewid. 060808_2 Michów:
obręb 0021 Rudno I: 204/3 (204/6) – działki będące własnością prywatną (w nawiasie wskazano numer działki po podziale pozostającej u Właściciela).
W związku z powyższym informuję, że w terminie7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia dotyczące przedmiotowej inwestycji w Starostwie Powiatowym w Lubartowie, Wydział Architektury i Budownictwa, pok. 202 (pn.-pt., w godzinach od 7.30 do 15.30).
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wgląd w akta sprawy jest nieobowiązkowy. Nie zajęcie stanowiska w ciągu w/w terminu potraktowane będzie jako brak zastrzeżeń do zastosowanych rozwiązań.
z up. STAROSTY
/-/
inż. Elżbieta Jużka vel Pidek
Inspektor w Wydziale
Architektury i Budownictwa
Otrzymują:
1.Strony postępowania poprzez:
a)obwieszczenie w urzędzie Starostwa Powiatowego w Lubartowie,
b)obwieszczenie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lubartowie,
c)obwieszczenie w Urzędzie Gminy Michów,
d)obwieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy Michów,
e)obwieszczenie w prasie lokalnej.
2.A/a.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Starosta Lubartowski, którego siedziba mieści się pod adresem ul Juliusza Słowackiego 8,21-100 Lubartów, adres e-mail:starostwo@powiatlubartowski.pl, numer telefonu: 8185522865
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail:iod@powiatlubartowski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311 ze zm.).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3 z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych tj. przez okres 10 lat.
5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT, dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom usług informatycznych w zakresie systemów księgowo-ewidencyjnych, usługodawcom z zakresu księgowości, dostawcy strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej, dostawcy usług informatycznych w zakresie systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją w jednostce, dostawcy usług hostingu poczty mailowej w przypadku korespondencji prowadzonej drogą mailową, dostawcy usług brakowania bądź archiwizowania dokumentacji i nośników danych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa