1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Nieruchomości
  4. BIUROWIEC „ZASTAL” NA SPRZEDAŻ Zarządca masy sanacyjnej...
Wróć do listy komunikatów

BIUROWIEC „ZASTAL” NA SPRZEDAŻ Zarządca masy sanacyjnej ASAS...

BIUROWIEC „ZASTAL” NA SPRZEDAŻ
Zarządca masy sanacyjnej ASAS sp. z o.o.
ogłasza
przetarg pisemny z ustną licytacją,
którego przedmiotem jest biurowiec „ZASTAL” w Zielonej Górze, składający się z:
1. nieruchomość gruntowa, dla której Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VI Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr ZG1E/00070413/5, składającą się z działek o nr 120/59 oraz 120/60, położonych w obrębie Zielona Góra, gmina – Zielona Góra, powiat – Zielona Góra, województwo Lubuskie, o łącznej powierzchni 0,3075 ha,
2. nieruchomość lokalowa położona przy ul. Sulechowskiej 4A/1 w Zielonej Górze, gmina – Zielona Góra, powiat – Zielona Góra, województwo Lubuskie, dla której Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VI Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr ZG1E/00110312/0,
3. nieruchomość lokalowa położona przy ul. Sulechowskiej 4A/2 w Zielonej Górze, gmina – Zielona Góra, powiat – Zielona Góra, województwo Lubuskie, dla której Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VI Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr ZG1E/00110314/4.
Lokale tworzą dziewięcio- i częściowo dziesięciokondygnacyjny budynek o powierzchni użytkowej 3528,90 m2.
CENA WYWOŁAWCZA (minimalna): 4.383.800,00 zł netto
WADIUM: 438.380,00 zł
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1 grudnia 2025 r., godz. 16:00
TERMIN WPŁATY WADIUM: 1 grudnia 2025 r. (liczy się faktyczny termin uznania kwoty wadium na rachunku bankowym)
TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 2 grudnia 2025 r., godz. 12:00, Kancelaria Notarialna Janusz Rudnicki, Robert Sielski Notariusze s.c., ul. Marszałkowska 55/73 lok. 33, 00-676 Warszawa.
Oferty należy składać na adres kancelarii notarialnej: Kancelaria Notarialna Janusz Rudnicki, Robert Sielski Notariusze s.c., ul. Marszałkowska 55/73 lok. 33, 00-676 Warszawa.
Warunkiem uczestnictwa jest wpłacenie wadium w wys. 438.380,00 zł. Wadium wnosi się przelewem na rachunek bankowy prowadzony dla ww. Kancelarii Notarialnej, przez bank Santander Bank Polska o numerze: 94 1090 1870 0000 0001 4646 4251, z dopiskiem: „WADIUM ASAS Sp. z o.o. (tu podać nazwę oferenta)/. Wpłata wadium musi zostać potwierdzona poprzez podpisanie PROTOKOŁU WPŁATY KWOTY DO DEPOZYTU w ww. Kancelarii Notarialnej. Bezzwrotny koszt sporządzenia protokołu wynosi 1600,00 zł brutto i pokrywany jest przez oferenta.
Oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być umieszczona w zamkniętej, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią bez jej otwarcia, kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do ww. kancelarii notarialnej wraz z dopiskiem:
„NIE OTWIERAĆ – OFERTA PRZETARGOWA NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI ASAS”
OPERAT SZACUNKOWY, REGULAMIN PRZETARGU WRAZ Z WZOREM OFERTY udostępniany jest w dowolnej formie po uzgodnieniu z zarządcą pod nr telefonu: 536 514 052 lub adresem e-mail: weronika.kawa@hambura.pl.