NPP.6722.2.2025Wieluń, dnia1 sierpnia 2025 r. OGŁOSZENIE...
NPP.6722.2.2025Wieluń, dnia1 sierpnia 2025 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
wsprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla budynków oświaty ikultury przy ul. Wojska Polskiego, Piłsudskiego,
Szkolnej, Nadodrzańskiej i3 Maja wWieluniu
Na podstawieart. 17 pkt 1 ustawy zdnia27 marca 2003 r. oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z2024 r.,poz. 1130 zpóźn. zm.), oraz na podstawieart. 39ust. 1,art. 54ust. 2 i3 orazart. 46ust. 1 pkt 1 ustawy zdnia3 października 2008 r. oudostępnianiu informacji ośrodowisku ijego ochronie, udziale społeczeństwa wochronie środowiska oraz oocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z2024 r.poz. 1112 zpóźn. zm.) zawiadamiam opodjęciu przez Radę Miejską wWieluniu uchwały Nr XVII/226/25 zdnia22 maja 2025 roku wsprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla budynków oświaty ikultury przy ul. Wojska Polskiego, Piłsudskiego, Szkolnej, Nadodrzańskiej i3 Maja wWieluniu oraz orozpoczęciu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu.
Zainteresowani mogą składać wnioskiwterminie od dnia1 sierpnia 2025 r. do dnia25 sierpnia 2025 r.Wnioski należy składać do Burmistrza Wielunia wyłącznie na formularzu zgodnym zrozporządzeniem Ministra Rozwoju iTechnologii zdnia13 listopada 2023 r. wsprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z2023 r.poz. 2509). Wzór formularza dostępny jest wBiuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego wWieluń wzakładce „Zagospodarowanie Przestrzenne”/„Procedury planistyczne po23 września 2023 r.” (pod adresemhttps://www.bip.um.wielun.pl/bipkod/33488675 ).
Stosownie doart. 8gust. 1 ustawy zdnia27 marca 2003 r. oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym wnioski składa się na piśmie utrwalonym wpostaci papierowej opatrzonej podpisem odręcznym lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanych podpisem elektronicznym, wtym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, wszczególności poczty elektronicznejsekretariat@um.wielun.pl, lub elektronicznej skrzynki podawczej
ePUAP: /um_wielun/skrytka, na formularzu wpostaci papierowej lub wformie dokumentu elektronicznego. Wnioski składane
wpostaci papierowej należy składać na adres Urzędu Miejskiego wWieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, pokój nr 1.
Składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię inazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, oile taki posiada, atakże wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Wielunia.
Wnioski niespełniające wymogów formalnych, wszczególności wnioski:
1) złożone poza wyznaczonym terminem,
niezawierające danych Wnioskodawcy,
niezawierające czytelnego podpisu wprzypadku wniosku wpostaci papierowej,
nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym wprzypadku wniosku wpostaci elektronicznej
pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.
BURMISTRZ WIELUNIA
(-) Paweł Okrasa
„Administratorem danych osobowych przetwarzanych wzwiązku zrealizacją zadań wzakresie planowania przestrzennego jest Burmistrz Wielunia. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stroniewww.bip.um.wielun.pl wzakładce ochrona danych osobowych”