OBWIESZCZENIE Na podstawie art.49 ustawy z dnia 14czerwca...
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art.49 ustawy z dnia 14czerwca 1960r.Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 775)
oraz art. 11f ust. 7 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 311)
organ administracji architektoniczno-budowlanej
ZAWIADAMIA
że Prezydent Miasta Bielska-Białej wydał decyzją z dnia 27 października 2025 r.
nr 12/2025 znak: UA.6740.536.2025.KBO
w przedmiocie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, z rygorem natychmiastowej wykonalności, dla przedsięwzięcia pod nazwą:
„Rozbudowa ulicy Matowej na odcinku od ul. ks. Stanisława Brzóski do końca działek nr 248/6 i 3131/15 w Bielsku-Białej”
– droga gminna nr 160546S klasy D,znak sprawy: UA.6740.536.2025.KBO
Inwestycja zlokalizowana jest na następujących nieruchomościach(w nawiasie podano oznaczenie numeru działki przed podziałem):
Gmina Bielsko-Biała, działki nr:313/20, 313/19, 2482, 313/33 i 313/34 (313/12), 248/10, 333/5, 248/6, 248/9obręb:0019 Straconka
Nieruchomości znajdujące się w liniach rozgraniczających pasa drogowego projektowanej drogi gminnej(w nawiasie podano oznaczenie numeru działki przed podziałem):
Gmina Bielsko-Biała, działki nr:313/20,313/19, 2482, 313/33(313/12), 248/10obręb:0019 Straconka
Nieruchomości, z których korzystanie będzie ograniczone (w nawiasie podano oznaczenie numeru działki przed podziałem):
Gmina Bielsko-Biała,działki nr:333/5, 248/9, 248/6obręb: 0019 Straconka
Nieruchomości lub ich części według ewidencji gruntów, które staną się własnością Gminy Bielsko -Biała.
Gmina Bielsko-Białą,działki nr:313/20, 313/19obręb: 0019 Straconka
POUCZENIE
Z treścią decyzji można się zapoznać w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego, pokój 307, III piętro, codziennie w godz.od 800- 1400, w terminie14 dni od daty ogłoszenia na tablicy
Po upływie ww. terminu, przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania od wydanej decyzji, do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bielska-Białej, w terminie14 dni.
Zgodnie z art. 18 ust.1e ustawy cytowanej na wstępie, w przypadku gdy dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, odpowiednio wyda nieruchomość Inwestorowi, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, której nadano rygor natychmiastowej wykonalności, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania.
Pismo o wydaniu nieruchomości należy złożyć do Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Michała Grażyńskiego 10.
Wydanie nieruchomości następuje na wniosek złożony do MZD łącznie przez wszystkich właścicieli, współwłaścicieli, użytkowników wieczystych lub współużytkowników wieczystych.