1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Słupsk Na podstawie Ustawy...
Wróć do listy komunikatów

OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Słupsk Na podstawie Ustawy o...

OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Słupsk
Na podstawie Ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. Prezydent Miasta Słupska obwieszczam, iż w związku z Uchwałą Nr LXXI/1009/24 z dn. 24 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017 – 2025+ rozpoczynają się konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Celem konsultacji społecznych jest zebranie uwag od interesariuszy rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji na temat przygotowanego projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Konsultacje odbędą się w terminie od 13.10.2025 do 18.11.2025 r. w następujących formach:
1) otwartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji Miasta Słupska w dniu 28 października o godz. 16:00 w budynku Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy
ul. Niedziałkowskiego 6;
2) spotkania on-line w dniu 03.11.2025 r. o godz. 16:30. Link do spotkania zostanie podany na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkania;
3) spaceru konsultacyjnego po obszarze rewitalizacji w dniu 26.10 o godz. 11:00. Informacja o miejscu rozpoczęcia spaceru podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spaceru;
4) dyżurów konsultacyjnych w Dziale Rewitalizacji przy Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204, w dniach 13, 20, 27.10.2025 r. oraz 3.11
i 17.11. 2025 r. w godz.15:30-16:30;
5) spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej oraz spotkania z młodzieżą. Informacja o terminach i miejscach spotkań podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkań;
6) zbierania uwag za pomocą formularza zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej oraz miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja”). Wypełnione formularze będzie można dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 18.11.2025 roku:
a) drogą korespondencyjną na adres: Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku,
pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do Urzędu);
b) elektroniczną na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl;
c) osobiście w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 (budynek z windą i przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
7) spotkania dla przedstawicieli Komitetu Rewitalizacji w dniu 22.10.2025 r. o godz. 16:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 862/ZF/2025. Wzór formularza uwag do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi załącznik nr 2 do w/w Zarządzenia.
Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 r. wraz z załącznikiem graficznym oraz formularzem konsultacyjnym zostanie udostępniony:
• w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://bip.um.slupsk.pl/,
• na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku pod adresem http://www.slupsk.pl/ (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja” ),
• w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 w godzinach pracy Urzędu.
Nie będą rozpatrywane propozycje i opinie:
• z datą wpływu przed dniem 13.10.2025 r i po dniu 18.11.2025 r .
• przesłane w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem propozycji zgłaszanych w formie ustnej podczas spotkań z interesariuszami rewitalizacji, spacerów badawczych bądź dyżurów konsultacyjnych w Centrum Wiedzy o Rewitalizacji).
Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji, niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich.
Informacja o planowanych konsultacjach, zgodnie z art. 6 ust. 2 Ustawy o rewitalizacji, zostanie umieszczona m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska http://bip.um.slupsk.pl/, na stronie internetowej Miasta Słupska www.slupsk.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz dodatkowo opublikowana w prasie lokalnej.