1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia24 lipca 2025...
Wróć do listy komunikatów

OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia24 lipca 2025 r....

OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO
z dnia24 lipca 2025 r.
Działając na podstawieart. 11aust. 1,art. 11dust. 5 i ust. 6 ustawy z dnia10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r.poz. 311 t.j.) oraz na podstawieart. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r.poz. 572 z późn. zm.)
zawiadamiam,
że na wniosekPana Mateusza Nogaja, pełnomocnika Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik z dnia 27.05.2025 r. (data wpływu) i korektą wniosku z dnia 28.05.2025 r. (data wpływu), po uzupełnieniu wniosku w dniu 16.07.2025 r. (data wpływu), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej ul. Radiowej w Koninku, gmina Kórnik (znak sprawy: WD.6740.38.2025.EK).
Oznaczenie nieruchomości lub ich części, objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej:
- przed nawiasem podano numer działki ulegającej podziałowi;
- w nawiasie podano numery działek powstałych po podziale;
- pogrubionym drukiem zaznaczono działki niezbędne dla realizacji inwestycji.
Objęte projektowanymi liniami rozgraniczającymi teren:
Gmina Kórnik
Jednostka ewidencyjna: 302109_5, Kórnik - obszar wiejski
Obręb: 0010 Gądki
ark. 1, dz. o nr ewid. 145,51/1(51/6, 51/7), 52/2 (52/6, 52/7), 53 (53/1, 53/2), 54 (54/4,54/5, 54/6)
Obręb: 0013 Koninko
ark. 1, dz. o nr ewid. 92, 91/1,57/11 (57/14, 57/15), 90/20 (90/30, 90/31), 95/52 (95/62, 95/63), 95/58 (95/64, 95/65), 95/59 (95/66, 95/67), 101/1 (101/27, 101/28), 101/16 (101/29, 101/30), 103/4 (103/7, 103/8)
Obręb: 0003 Borówiec
ark. 9, dz. o nr ewid. 515/3,488/3(488/8, 488/9), 506/5 (506/8, 506/9)
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części, na których zostanie przeprowadzona przebudowa sieci uzbrojenia terenu i w przypadku którychnie następuje zmiana właściciela:
Gmina Kórnik
Jednostka ewidencyjna: 302109_5, Kórnik - obszar wiejski
Obręb: 0013 Koninko
ark. 1, dz. o nr ewid. 103/1
Obręb: 0003 Borówiec
ark. 9, dz. o nr ewid. 506/3, 506/5 (506/9)
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części, na których zostanie przeprowadzona przebudowa urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, w przypadku którychnie następuje zmiana właściciela:
Gmina Kórnik
Jednostka ewidencyjna: 302109_5, Kórnik - obszar wiejski
Obręb: 0010 Gądki
ark. 1, dz. o nr ewid.53 (53/2), 52/2 (52/7)
Obręb: 0013 Koninko
ark. 1, dz. o nr ewid. 97
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części, na których zostanie przeprowadzona budowa zjazdów (poza liniami rozgraniczającymi dróg), w przypadku którychnie następuje zmiana właściciela:
Gmina Kórnik
Jednostka ewidencyjna: 302109_5, Kórnik - obszar wiejski
Obręb: 0010 Gądki
ark. 1, dz. o nr ewid.52/2 (52/7), 54 (54/6)
Obręb: 0013 Koninko
ark. 1, dz. o nr ewid. 96/14, 98/5, 99/7, 99/17
Obręb: 0003 Borówiec
ark. 9, dz. o nr ewid.506/5 (506/9)
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej będzie zatwierdzać projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i zatwierdzać podział nieruchomości.
Z dniem zawiadomienia nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia28.07.2025 r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym - Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić Starostę Poznańskiego o każdej zmianie swojego adresu. Strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Dróg i Gospodarki Przestrzennej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań (I piętro, pokój 142, tel. 61/84-10-742), w godzinach pracy Urzędu.
Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail:zrid@powiat.poznan.pl. Ewentualne wnioski, uwagi można składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu, pocztą tradycyjną bądź elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP lub e-Doręczeń do dnia14.08.2025 r.