1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Obwieszczenie Starosty Wysokomazowieckiego Zgodnie z art....
Wróć do listy komunikatów

Obwieszczenie Starosty Wysokomazowieckiego Zgodnie z art....

Obwieszczenie Starosty Wysokomazowieckiego
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 311 t.j), informuję, iż Starosta Wysokomazowiecki wydał na wniosek Zarządu Powiatu Wysokomazowieckiego – właściwego zarządcy drogi, reprezentowanego przez Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, w imieniu, którego występuje pełnomocnik Krzysztof Święcki, decyzję Nr 15/2025 z dnia 23.07.2025 r. znak: BI.6740.3.10.2025.AB o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącej zamierzenie inwestycyjne pn.:„Rozbudowa drogi powiatowej nr 2106B Kobusy –Radziszewo – Sieńczuch”wraz z zatwierdzeniem podziału nieruchomości oraz wycinką drzew w km. 0+000,00 – 1+750.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmuje:
1) zatwierdzenie projektu zagospodarowania – terenu oraz projektu architektoniczno - budowlanego na rozbudowę drogi oraz ustalenie warunków jej zagospodarowania,
zatwierdzenie projektu podziału działek objętych projektem podziału,
Z decyzją tą strony mogą zapoznać się w Wydziale Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, pok. nr 34. Pouczenie o przysługujących środkach zaskarżenia zawarte jest w decyzji.
Doręczenie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w stosunku do innych stron postępowania niż wnioskodawca uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w drodze obwieszczeń na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, Urzędu Gminy Ciechanowiec oraz w prasie lokalnej (zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 11f ust. 3 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz uchwałą naczelnego Sądu Administracyjnego z 27 lutego 2017 r. o sygn. akt II OPS 2/16).
Dzień publicznego ogłoszenia oraz udostępnienia treści decyzji na BIP urzędu Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:28.07.2025 r.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 18 ust. 1e ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, o której mowa w art. 17, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.