1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OGŁOSZENIE Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów o wyłożeniu...
Wróć do listy komunikatów

OGŁOSZENIE Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów o wyłożeniu do...

OGŁOSZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany nr 7 Studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pińczów
Na podstawie art. 65 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688 ze zm.) w związku z art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2023 r., poz. 977 ze zm.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1506 i 1597 – dalej UPZP) oraz art. 29, art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm. – dalej UOOŚ), zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu oraz zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazieprojektu zmiany nr 7 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pińczów[dalej projekt zmiany Studium]wraz z prognozą oddziaływania na środowisko[dalej Prognoza].
Wyłożenie projektu zmiany Studium wraz z Prognozą odbywać się będzie w dniachod 17 listopada 2025 r.do 9 grudnia 2025 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pińczowie przy ul. 3 Maja 10 /pokój 33/, w godzinach od 730 do 1530 oraz na stronie internetowej pod adresem:https://bip.pinczow.com.pl/zmiana-nr-7-suikzp-gminy-pinczow.html.
Ponadto, dodatkowe informacje dotyczące projektu zmiany Studium będzie można również uzyskać pod numerem telefonu 412345242.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany Studium odbędzie się dniu28 listopada 2025 r., w świetlicy Urzędu Miejskiego w Pińczowie
przy ul. 3 Maja 10, początek o godz. 1400.
Zgodnie z art. 11 pkt 8 UPZP osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu zmiany Studium.
Stosownie do art. 8c i art. 11 pkt 8 UPZPuwagi mogą być wnoszone do Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów w terminie do dnia5 stycznia 2026 r., w formie papierowej na adres Urzędu Miejskiego w Pińczowie (ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów) lub w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres e-mail:sekretariat@pinczow.com.pl.
Jednocześnie, zgodnie z art. 29 i 39 ust. 1 UOOŚ, uwagi do Prognozy, należy wnosić do Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów w terminie do dnia5 stycznia 2026 r.Zgodnie z art. 40 UOOŚ uwagi do Prognozy mogą być wnoszone: w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Pińczowie (ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów); ustnie do protokołu w godzinach pracy urzędu; za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl.
Wnoszący uwagi podaje swoje imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres zamieszkania lub siedziby ze wskazaniem nieruchomości, których uwaga dotyczy.
Organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO (Dz. Urz. UE. L. 119/1 z 4.05.2016 r.) informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów i są one podawane w celu złożenia uwag do zmiany Studium.
Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest również za pomocą poczty elektronicznej (iod@pinczow.com.pl).
Dane będą udostępniane wyłącznie odbiorcom (w celu realizacji pierwotnego celu).
Dane będą przechowywane przez okres przewidziany przepisami prawa.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy. Konsekwencją niepodania danych jest pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977
ze zm.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1506 i 1597.), tzn. dane będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, usuwania danych.
Mają Państwa prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.