1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OGŁOSZENIE BURMISTRZA OBORNIK Na podstawieart. 17 pkt 9...
Wróć do listy komunikatów

OGŁOSZENIE BURMISTRZA OBORNIK Na podstawieart. 17 pkt 9 i11...

OGŁOSZENIE
BURMISTRZA OBORNIK
Na podstawieart. 17 pkt 9 i11 ustawy zdnia27 marca 2003 r. oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z2024 r.poz. 1130 ze zm.) wzw. zart. 67ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia7 lipca 2023 r. ozmianie ustawy oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z2023 r.poz. 1688 ze zm.) orazart. 3 pkt 11,art. 39 wzwiązku zart. 54 ust. 2 i3 ustawy z dnia3 października 2008 r. oudostępnianiu informacji ośrodowisku ijego ochronie, udziale społeczeństwa wochronie środowiska oraz oocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z2024 r.poz. 1112 ze zm.) oraz uchwały Rady Miejskiej wObornikach: nr LXIV/797/23 zdnia31 maja 2023 r. wsprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki oznaczonej wewidencji gruntów ibudynków nr 194/2 położonej wmiejscowości Kowanówko, gmina Oborniki
zawiad am iam
owyłożeniu do publicznego wglądu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki oznaczonej wewidencji gruntów ibudynków nr 194/2, położonej wmiejscowości Kowanówko, gmina Oborniki, wraz zprognozą oddziaływania na środowisko wdniach urzędowania od29 lipca 2025 r. do28 sierpnia 2025 r. wgodzinach urzędowania, wsiedzibie Urzędu Miejskiego wObornikach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki (pokój nr 225, II piętro).
Projekt miejscowego planu udostępniony zostanie ponadto na stronach internetowych: www.oborniki.pl oraz www.bip.oborniki.pl wzakładce Planowanie Przestrzenne. Granice obszaru objętego projektem miejscowego planu określone są na załączniku graficznym.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi wprojekcie miejscowego planu rozwiązaniamiodbędzie się wdniu12 sierpnia 2025 r. ogodz. 16.00 wsiedzibie Urzędu Miejskiego wObornikach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki (sala sesyjna, Ipiętro). Dyskusja publiczna zostanie również przeprowadzona za pomocą środków porozumiewania się na odległość, przez jednoczesną transmisję obrazu idźwięku (online) za pomocą platformy ZOOM. Link do spotkania zostanie udostępniony na stronie internetowej www.bip.oborniki.pl wzakładce: Planowanie Przestrzenne pod projektem przedmiotowego miejscowego planu.
Dodatkowe informacje oszczegółowym sposobie i zasadach udziału wdyskusji publicznej, wszczególności o możliwości uczestniczenia wdyskusji publicznej wsposób zdalny, można uzyskać pod numerami telefonu: 61 65 59 136/61 65 59 139 wdniach urzędowania wgodz. 8.00-15.00.
Zgodnie zart. 18ust. 1-3 ustawy planowaniu izagospodarowaniu przestrzennym (wbrzmieniu mającym zastosowanie wpowyższej sprawie) orazart. 39ust. 1 pkt. 3 iart. 40 ustawy oudostępnianiu informacji ośrodowisku ijego ochronie, udziale społeczeństwa wochronie środowiska oraz oocenach oddziaływania na środowisko, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte wprojekcie miejscowego planu lub prognozie oddziaływania na środowisko, może wnieść uwagi.
Zgodnie zart. 8c. i18ust. 1-3 ustawy oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym (wbrzmieniu mającym zastosowanie wpowyższej sprawie), uwagi do projektu miejscowego planu zpodaniem imienia inazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej iadresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, mogą być wnoszone wformie papierowej lub elektronicznejwnieprzekraczalnym terminie do dnia12 września 2025 r. Złożenie uwagi możliwe jest również podczas dyskusji publicznej.
Zgodnie zart. 8g ust.1 ww. ustawy oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym interesariusze mogą składać uwagi do projektu planu miejscowego na piśmie utrwalonym wpostaci papierowej lub elektronicznej, wtym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, wszczególności poczty elektronicznej oraz za pośrednictwem usługi e-Doręczeń (www.edoreczenia.gov.pl) albo platformy usług administracji publicznej ePUAP, na formularzu wpostaci papierowej lub wformie dokumentu elektronicznego. Wzór formularza został określony rozporządzeniem Ministra Rozwoju iTechnologii zdnia13 listopada 2023 r. wsprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U.poz. 2509 ze zm.).
Formularz jest zamieszczony wBiuletynie Informacji Publicznej www.bip.oborniki.pl wzakładce Planowanie Przestrzenne, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego wObornikach www.oborniki.pl, wzakładce formularze iwnioski – Planowanie Przestrzenne oraz udostępniony wWydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego wObornikach, ul. marsz. J. Piłsudskiego 76 (II piętro, pokój 225).
Zgodnie zart. 8gust. 2 ww. ustawy oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym składający wniosek podaje swoje imię inazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, oile taki posiada, atakże wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Zainteresowani mogą składać uwagi iwnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, wtym prognozy oddziaływania na środowisko. Zgodnie zart. 40 ustawy oudostępnianiu informacji ośrodowisku ijego ochronie, udziale społeczeństwa wochronie środowiska oraz oocenach oddziaływania na środowisko, uwagi iwnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone wformie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznejwnieprzekraczalnym terminie do dnia12 września 2025 r. Uwagi iwnioski do prognozy oddziaływania na środowisko można wnosić wformie papierowej, wformie elektronicznej, atakże ustnie do protokołu.
? Forma elektroniczna obejmuje:
- wysłanie formularza mailem na adres: um@oborniki.pl,
- wysłanie formularza poprzez platformę ePUAP na adres /5k44l5frti/skrytka (opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym),
- wysłanie formularza (opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym) poprzez usługę e-Doręczeń (www.edoreczenia.gov.pl) na adres do doręczeń elektronicznych Urzędu Miejskiego wObornikach (ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki) onumerze: AE:PL-30318-99029-IUFHJ-30.
? Forma papierowa obejmuje:
- złożenie formularza na parterze Urzędu Miejskiego wObornikach, ul. marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, wWydziale Organizacyjno-Administracyjnym,
- wysłanie formularza drogą pocztową na adres: Urząd Miejski wObornikach, ul. marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki.
Uwagi iwnioski złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag iwniosków jest Burmistrz Obornik.
Klauzula informacyjna
Zgodnie zart. 13ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z27.04.2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych iwsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO - informujemy, że:
1. Administrator Danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Obornik, ul. marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, tel. (+48 61) 65 59 100, fax (+48 61) 65 59 101, e-mail: um@um.oborniki.pl, zwany dalej „Administratorem”.
2. Inspektor Ochrony Danych
Wsprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się zwyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605.
3. Cele ipodstawy przetwarzania
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe wcelu:
1) wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze (art. 6ust. 1 lit. c RODO), jakimi są wtym przypadku obowiązki określone wart. 8g,art. 13a orazart. 17 ustawy zdnia27 marca 2003 roku oplanowaniu zagospodarowaniu przestrzennym,
2) skontaktowania się zPanią/Panem wsprawie opisanej wniniejszym wniosku na podstawieart. 6ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego winteresie publicznym.
4. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, które przetwarzają dane osobowe wimieniu Administratora na podstawie zawartej zadministratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, m.in. firmom informatycznym, hostingowym, prawniczym, audytorskim, firmom zajmującym się ochroną danych osobowych, podmiotom, które mogą być zainteresowane rezultatami narady koordynacyjnej, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pani/Pana danych osobowych podmiotom prywatnym ipublicznym.
5. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane wcelach archiwalnych iprzechowywane przez okres niezbędny wynikający zprzepisów dotyczących archiwizowania dokumentów na podstawie ustawy zdnia14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym iarchiwach.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych, przy czym:
prawo, októrym mowa wart. 15ust. 1 lit. g RODO (do podania przez Administratora wszelkich danych oźródle pozyskania Pani/Pana danych osobowych) wzakresie wystąpień zawierających dane osobowe osób trzecich, które nie skutkują wszczęciem postępowania administracyjnego, przysługuje wzakresie, wjakim nie ma wpływu na ochronę praw iwolności osób, od których dane pozyskano,
2) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
3) żądania usunięcia danych na podstawieart. 17 RODO (zzastrzeżeniemust. 3 lit. b i/lub e),
4) ograniczenia przetwarzania na podstawieart. 18 RODO, przy czym:
wystąpienie zżądaniem, októrym mowa wart. 18ust. 1, tj. ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, nie wpływa na przebieg iwynik postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych,
5) prawo do przenoszenia danych, na podstawieart. 20 RODO,
6) prawo wniesienia sprzeciwu na podstawieart. 21 RODO,
7) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia oochronie danych osobowych zdnia27 kwietnia 2016 r.
7. Informacja owymogu/dobrowolności podania danych
Podanie Pani/Pana dobrowolne, jednak odmowa podania tych danych będzie skutkowała brakiem rozpatrzenia niniejszych uwag.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane wsposób zautomatyzowany, jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, wtym dane nie będą profilowane.