1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA ZABRZE o wyłożeniu do...
Wróć do listy komunikatów

OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA ZABRZE o wyłożeniu do...

OGŁOSZENIE
PREZYDENTA MIASTA ZABRZE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zabrze dla terenów położonych w rejonie ul. Konrada Sitki
Na podstawieart. 17 pkt 11 ustawy z dnia27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. 2024 r.poz. 1130 z późn. zm.) w związku z art. 67ust. 3 ustawy z dnia7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2023 r.poz. 1688), na podstawieart. 39ust. 1 pkt 2-5 i art. 54ust. 2,ust. 3 ustawy z dnia3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2024 r.,poz. 1112 z późn. zm.) oraz w związku z Uchwałą Nr LXX/938/23 Rady Miasta Zabrze z dnia10 lipca 2023 r.
zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zabrze dla terenów położonych w rejonie ul. Konrada Sitki wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
w dniach od 3.11.2025 r. do 28.11.2025 r.(włącznie)
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zabrzu w Biurze Planowania Przestrzennego przy ulicy Powstańców Śl. 5-7, w pokoju numer 519 (V piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu. Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko udostępniony będzie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu w zakładce: MIASTO ZABRZE / Planowanie przestrzenne / Dokumenty planistyczne w trakcie opracowania.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu miejscowego odbędzie się w dniu 20.11.2025 r. początek o godzinie 1600, w Dzielnicowym Ośrodku Kultury w Kończycach przy ul. Dorotki 3 w Zabrzu.
Dodatkowe informacje związane z dyskusją publiczną można uzyskać pod numer tel. 32/3733580 w godzinach pracy Urzędu.
Zgodnie z art. 18ust. 1 ustawy z dnia27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. 2024 r.poz. 1130 z późn. zm.) każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy kierować do Prezydenta Miasta Zabrze z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu oraz oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia15.12.2025 r.(włącznie).
Uwagi należy wnosić na formularzu dotyczącym aktu planowania przestrzennego, dostępnym na stronie Urzędu Miasta Zabrze w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu w zakładce: MIASTO ZABRZE / Planowanie przestrzenne /
Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego:
- w formie papierowej - w siedzibie Urzędu Miasta Zabrze ul. Powstańców Śl. 5-7, pokój 519 (V piętro),
- elektronicznie – za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej:sekretariat_bpp@um.zabrze.pl
oraz za pomocą skrzynki podawczej Urzędu przez platformę ePUAP.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Prezydent Miasta Zabrze.