1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Przytyk, dnia 22.10.2025 r. OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA...
Wróć do listy komunikatów

Przytyk, dnia 22.10.2025 r. OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I...

Przytyk, dnia 22.10.2025 r.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY PRZYTYK Z DNIA 22.10.2025 R.
o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk
Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.), art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.) oraz Uchwały Nr V.51.2024 Rady Miejskiej w Przytyku z dnia 28 październik 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytykinformuję o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczącychprojektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Konsultacje społeczne prowadzone będą w następujących formach:
1) zbieranie uwag do projektu planu w terminieod 23.10.2025 r. do 24.11.2025 r.
spotkanie otwarte, które odbędzie się4.11.2025 r. w godzinach od 16:00 do 17:00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26 - 650 Przytyk, w pokoju Sali konferencyjnej;
dyżur projektanta, który odbędzie się4.11.2025 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, w pokoju Sali Konferencyjnej.
Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko został udostępniony w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, pok. nr 16, w godzinach pracy Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (w zakładce PLANOWANIE PRZESTRZENNE) – https://przytyk2025bip.sam3.pl/
Uwagi do projektu planu miejscowego należy składać do Burmistrza Miasta i Gminy Przytyk:
1) na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk lub na adres Urzędu, na formularzu w postaci papierowej,
na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w szczególności poczty elektronicznej na adres: przytyk@przytyk.pl lub za pomocą platformy ePUAP na adres skrzynki podawczej: /przytyk57/skrytka, na formularzu w formie dokumentu elektronicznego.
Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, na którym należy składać uwagi, dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - https://bip.przytyk.pl/upload/27ea0Pismo_dotycz%C3%84%E2%80%A6ce_aktu_planowania_przestrzennego.PDF lub w siedzibie Urzędu.
Uwaga powinna zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile składający wniosek taki posiada, a także wskazanie, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Można podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Równocześnie, zgodnie z art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.), informuję o możliwości składania uwag i wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminieod 23.10.2025 r. do 24.11.2025 r. w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: przytyk@przytyk.pl bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Przytyk.
Z up. Burmistrza
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Katarzyna Wencel
Na podstawie art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) informuję, iż:
Administratorem podanych danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Przytyk, z siedzibą: Urząd Miejski w Przytyku ul. Zachęta ??, ??-??? Przytyk, adres e-mail: przytyk@przytyk.pl, tel. (??) ???????. Dane są podawane w celu składania wniosków do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Dane osobowe przetwarzane przez Administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami określonymi ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), ustawami kompetencyjnymi, z uwzględnieniem ewentualnego dochodzenia roszczeń, a także interesu publicznego (cele - badania naukowe, historyczne lub statystyka) oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji archiwalnej (Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt).
Odbiorcą danych osobowych jest: Administrator oraz odpowiedni podmiot zewnętrzny wykonujący prace planistyczne na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych.
Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
Konsekwencją niepodania danych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – adres e-mailbodo.radom@gmail.com. Wnioski dotyczące praw związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, można składać w Urzędzie Miejskim w Przytyku osobiście, pocztą lub drogą mailową. Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości osoby, która składa wniosek.
Ponadto na podstawie art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1130 ze zm.) informuję, iż zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.