1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Przytyk, dnia 30 października 2025 r. OGŁOSZENIE...
Wróć do listy komunikatów

Przytyk, dnia 30 października 2025 r. OGŁOSZENIE BURMISTRZA...

Przytyk, dnia 30 października 2025 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY PRZYTYK
Z DNIA 30 PAŹDZIERNIKA 2025 R.
o wydłużeniu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk oraz o zmianie terminu dyżuru projektanta
W związku z opublikowanym w dniu 22 października 2025 r. ogłoszeniu o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk zawiadamiam o wydłużeniu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk oraz o zmianie terminu dyżuru projektanta. Zmiana wynika z podania błędnego terminu zakończenia trwania konsultacji społecznych oraz dyżuru projektanta w ogłoszeniu opublikowanym w dniu 22 października 2025 r.
W związku w powyższym na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.), art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),informuję, że konsultacje społeczne projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk wraz z prognozą oddziaływania na środowisko odbędą się w terminie od 23.10.2025 r. do 2.12.2025 r., zbieranie uwag do projektu planu będzie w terminie od 23.10.2025 r. do 2.12.2025 r. orazże dyżur projektantaodbędzie się w 13.11.2025 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, w pokoju Sali Konferencyjnej.
Pozostałe ustalenia z ogłoszenia opublikowanego w dniu 22 października 2025 r. pozostają bez zmian.
Z up. Burmistrza
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Katarzyna Wencel
Na podstawie art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r.
poz. 1130 ze zm.) informuję, iż:
Administratorem podanych danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Przytyk, z siedzibą: Urząd Miejski w Przytyku ul. Zachęta ??, ??-??? Przytyk, adres e-mail: przytyk@przytyk.pl, tel. (??) ???????. Dane są podawane w celu składania wniosków do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Dane osobowe przetwarzane przez Administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami określonymi ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), ustawami kompetencyjnymi, z uwzględnieniem ewentualnego dochodzenia roszczeń, a także interesu publicznego (cele - badania naukowe, historyczne lub statystyka) oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji archiwalnej (Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt).
Odbiorcą danych osobowych jest: Administrator oraz odpowiedni podmiot zewnętrzny wykonujący prace planistyczne na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych.
Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
Konsekwencją niepodania danych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – adres e-mailbodo.radom@gmail.com. Wnioski dotyczące praw związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, można składać w Urzędzie Miejskim w Przytyku osobiście, pocztą lub drogą mailową. Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości osoby, która składa wniosek.
Ponadto na podstawie art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1130 ze zm.) informuję, iż zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.