Przytyk, dnia 30 października 2025 r. OGŁOSZENIE BURMISTRZA...
Przytyk, dnia 30 października 2025 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY PRZYTYK
Z DNIA 30 PAŹDZIERNIKA 2025 R.
o wydłużeniu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk oraz o zmianie terminu dyżuru projektanta
W związku z opublikowanym w dniu 22 października 2025 r. ogłoszeniu o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk zawiadamiam o wydłużeniu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk oraz o zmianie terminu dyżuru projektanta. Zmiana wynika z podania błędnego terminu zakończenia trwania konsultacji społecznych oraz dyżuru projektanta w ogłoszeniu opublikowanym w dniu 22 października 2025 r.
W związku w powyższym na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.), art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),informuję, że konsultacje społeczne projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Stefanów w gminie Przytyk wraz z prognozą oddziaływania na środowisko odbędą się w terminie od 23.10.2025 r. do 2.12.2025 r., zbieranie uwag do projektu planu będzie w terminie od 23.10.2025 r. do 2.12.2025 r. orazże dyżur projektantaodbędzie się w 13.11.2025 r. o godzinie 16:00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, w pokoju Sali Konferencyjnej.
Pozostałe ustalenia z ogłoszenia opublikowanego w dniu 22 października 2025 r. pozostają bez zmian.
Z up. Burmistrza
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Katarzyna Wencel
Na podstawie art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r.
poz. 1130 ze zm.) informuję, iż:
Administratorem podanych danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Przytyk, z siedzibą: Urząd Miejski w Przytyku ul. Zachęta ??, ??-??? Przytyk, adres e-mail: przytyk@przytyk.pl, tel. (??) ???????. Dane są podawane w celu składania wniosków do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Dane osobowe przetwarzane przez Administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami określonymi ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), ustawami kompetencyjnymi, z uwzględnieniem ewentualnego dochodzenia roszczeń, a także interesu publicznego (cele - badania naukowe, historyczne lub statystyka) oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji archiwalnej (Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt).
Odbiorcą danych osobowych jest: Administrator oraz odpowiedni podmiot zewnętrzny wykonujący prace planistyczne na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych.
Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
Konsekwencją niepodania danych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – adres e-mailbodo.radom@gmail.com. Wnioski dotyczące praw związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, można składać w Urzędzie Miejskim w Przytyku osobiście, pocztą lub drogą mailową. Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości osoby, która składa wniosek.
Ponadto na podstawie art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1130 ze zm.) informuję, iż zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.