1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Secemin, dnia 31.10.2025 r. RG. 6721.1.2025.ID OGŁOSZENIE...
Wróć do listy komunikatów

Secemin, dnia 31.10.2025 r. RG. 6721.1.2025.ID OGŁOSZENIE...

Secemin, dnia 31.10.2025 r.
RG. 6721.1.2025.ID
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY SECEMIN
z dnia 31 października 2025 r.
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Secemin
wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Secemin uchwały Nr XVIII/132/25 z dnia 9 października 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Secemin.
Przedmiotem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będą zagadnienia, o których mowa w art. 15 ust. 2 oraz w miarę potrzeb w art. 15 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w zakresie dostosowanym do występujących potrzeb z uwzględnieniem różnorodności funkcji terenów objętych zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Gminy w Seceminie, ul. Struga 2,29-145 Secemin w terminie do 28 listopada 2025 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Ponadto na podstawie art. 39 ust. 1, art. 40, art. 46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2024 r. poz. 1112 ze zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do ww. zmiany planu zagospodarowania przestrzennego.
Informuje się o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy w Seceminie w godzinach pracy Urzędu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko:
1)w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy w Seceminie, ul. Struga 2,29-145 Secemin,
2)ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy w Seceminie, ul. Struga 2,29-145 Secemin,
3)za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym na adres:gmina@secemin.pl
w terminie do dnia 28 listopada 2025 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot uwagi i wniosku.
Przedłożone wnioski podlegają rozpatrzeniu przez Wójta Gminy Secemin.
/-/ Wójt Gminy Secemin
KLAUZULA INFORMACYJNA
Dopełniając obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), informujemy, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Secemin, reprezentowanaprzez Wójta Gminy Secemin; ul. Struga 2,29-145 Secemin
2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sylwester Cieśla Centrum Zabezpieczenia Informacji Sp. z o.o. ul. Wrzosowa 15 lok. 1; 25- 211 Kielce; e-mail.:iod@czi24.pl
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji i rozpatrzenia wniosku o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
4)Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub osoby działające z upoważnienia Administratora.
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu ww. z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
6)Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
7)Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8)Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9)Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w formie profilowania.