Wieluń, dnia 7 listopada 2025 r. NPP.6722.2.2025 OGŁOSZENIE...
Wieluń, dnia 7 listopada 2025 r.
NPP.6722.2.2025
OGŁOSZENIE BURMISTRZA WIELUNIA
w sprawie rozpoczęcia konsultacji społecznych dotyczących projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla budynków oświaty i kultury
przy ul. Wojska Polskiego, Piłsudskiego, Szkolnej, Nadodrzańskiej i 3 Maja w Wieluniu
Na podstawie art. 17 pkt 11 i 13 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, 1907, 1940, z 2025 r. poz. 527, 680) w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688) oraz uchwały Nr XVII/226/25 z dnia 22 maja 2025 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla budynków oświaty i kultury przy ul. Wojska Polskiego, Piłsudskiego, Szkolnej, Nadodrzańskiej i 3 Maja w Wieluniu, zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczącychprojektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla budynków oświaty i kultury przy ul. Wojska Polskiego, Piłsudskiego, Szkolnej, Nadodrzańskiej i 3 Maja w Wieluniu.
Konsultacje społeczne będą przeprowadzonew terminie od 7 listopada 2025 r. do 5 grudnia 2025 r. i obejmą:
1)zbieranie uwag do ww. projektu miejscowego planuw terminie od 7 listopada 2025 r. do 5 grudnia 2025 r.;
2)spotkanie otwarte za pomocą środków porozumienia na odległość dostępnych pod adresem:https://panel.isesja.pl/rooms/mar-jyj-rwm/join w terminie18 listopada 2025 r. od godz. 15.30 do godz. 16:00;
3)ankietę w postaci elektronicznej, dostępnej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wieluniu:bip.um.wielun.pl/Zagospodarowanie przestrzenne/Procedury planistyczne po 23 września 2023 r.https://www.bip.um.wielun.pl/bipkod/38719536, a także w Systemie Informacji Przestrzennej:https://sip.gison.pl/wielun_wielun
lub ankietę w postaci papierowej dostępną w siedzibie Urzędu w terminie od 7 listopada 2025 r. do 5 grudnia 2025 r.
Z projektem miejscowego planu można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wieluniu:bip.um.wielun.pl/Zagospodarowanie przestrzenne/Procedury planistyczne po 23 września 2023 r.https://www.bip.um.wielun.pl/bipkod/38719536, a także w Systemie Informacji Przestrzennej:https://sip.gison.pl/wielun_wielun oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 2,98-300 Wieluń, w holu budynku, w godzinach pracy urzędu.
Zainteresowani mogą składać uwagi do projektu miejscowego planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko przyrodniczejedynie przy użyciu wzoru formularza- pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. 2023 r., poz. 2509), dostępnym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wieluniu:bip.um.wielun.pl/Zagospodarowanie przestrzenne/Procedury planistyczne po 23 września 2023 r.https://www.bip.um.wielun.pl/bipkod/38719536, a także w Systemie Informacji Przestrzennej:https://sip.gison.pl/wielun_wielun
Uwagi mogą być zgłoszone na ww. formularzu w postaci papierowej na adres Urzędu Miejskiego w Wieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 2,98-300 Wieluń, pokój nr 1, lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznejsekretariat@um.wielun.pl, lub elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:/um_wielun/skrytka e-Doręczenia:AE:PL-45508-18107-CTJCW-20
Uwaga musi zawierać dane wnioskodawcy tj. imię i nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej (o ile posiada), a także wskazanie nieruchomości, której wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym, której uwaga dotyczy tj. adres lub numer działki i obrębu ewidencyjnego. Można również podać adres do korespondencji lub numer telefonu.
Uwagi niespełniające wymogów formalnych, w szczególności wnioski:
-złożone poza wyznaczonym terminem,
-niezłożone na ww. formularzu,
-niezawierające danych Wnioskodawcy,
-niezawierające czytelnego podpisu w przypadku wniosku w postaci papierowej,
-nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku uwagi w formie dokumentu elektronicznego
pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.
Ankietę uzupełnioną elektronicznie należy wysłać na adres:sekretariat@um.wielun.pl
BURMISTRZ WIELUNIA
Paweł Okrasa
“Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zadań w zakresie planowania przestrzennego jest Burmistrz Wielunia. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stroniewww.bip.um.wielun.pl w zakładce ochrona danych osobowych”