OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Rudzka Spółdzielnia...
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
ul. Magazynowa 12 41-700 Ruda Śląska 1 (Ruda)
NIP: 641 001 03 37; REGON: 000484713
tel. 32 2482 411 fax 32 2484 322
e-mail:rsm@rsm.com.pl
ogłasza dwustopniowy przetarg nieograniczony
na wykonanie w swoich zasobach robót remontowych i budowlanych oraz usług w 2026 roku i zaprasza do składania ofert wstępnych do pierwszego stopnia przetargu na niżej wymienione rodzaje robót:
I. ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE:
1. OGÓLNOBUDOWLANE
2. DEKARSKIE
3. AWARYJNY DEMONTAŻ I UTYLIZACJA PŁYT AZBESTOWYCH TYPU „ACEKOL” WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
4. CZĘŚCIOWE DOCIEPLENIE ELEWACJI BUDYNKÓW
5. MALARSKIE
6. DROGOWE
7. ŚLUSARSKIE
8. STOLARSKIE
9. ELEKTRYCZNE
10. INSTALACYJNE
11. KOMINIARSKIE
II. USŁUGI:
1. URZĄDZANIE TERENÓW ZIELENI OSIEDLOWEJ, PRZYCINANIA I WYCINANIA DRZEW I KRZEWÓW
2. DERATYZACJA, DEZYNFEKCJA, DEZYNSEKCJA I USUWANIE GNIAZD OWADÓW
3. ZAKUP I DOSTAWA PIASKU DO PIASKOWNIC ŁĄCZNIE Z TRANSPORTEM
Ofertę na wybrany rodzaj robót należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Ruda Śląska, ul. Magazynowa 12 (pok. 213) do dnia 20.11.2025 r. do godz. 8.30w zamkniętych nieprzejrzystych kopertach:
a) zewnętrznej zaadresowanej na adres Zamawiającego z dopiskiem:
- „PRZETARG DWUSTOPNIOWY NIEOGRANICZONY – ROBOTY REMONTOWE I BUDOWLANE” – w przypadku robót ujętych w pkt. I,
- „PRZETARG DWUSTOPNIOWY NIEOGRANICZONY – USŁUGI” – w przypadku robót ujętych w pkt. II,
b) wewnętrznej, na której należy umieścić nazwę i adres Oferenta.
Otwarcie ofert nastąpidnia 20.11.2025 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 317.
Oferty powinny spełniać warunki „Regulaminu przetargów/udzielania zamówień na roboty remontowe, budowlane i inwestycje oraz prace projektowe, a także na pozostałe roboty i usługi organizowane przez Rudzką Spółdzielnię Mieszkaniową” oraz być przygotowane w zakresie i sposobie określonym w „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)”.
Formularz zawierający „Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia” można odebrać od dnia 20.10.2025 r. do dnia 14.11.2025 r. w siedzibie Zamawiającego, pod adresem:41-700 Ruda Śląska 1 (Ruda), ul. Magazynowa 12 w pokoju 310 przy spełnieniu nw. warunków:
- dokonaniu wpłaty za SIWZ na konto PKO BP SA I/O Gliwice 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751:
- zgłoszeniu się do pokoju nr 318 z potwierdzeniem dokonania przelewu w celu odebrania faktury VAT.
Istnieje możliwość przesłania SIWZ za zaliczeniem pocztowym pod warunkiem złożenia zamówienia listownie lub pocztą elektroniczną na adresrsm@rsm.com.pl i spełnieniu nw. warunków:
- dokonaniu wpłaty za SIWZ na konto PKO BP SA I/O Gliwice 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751 i dołączeniu do zamówienia potwierdzenia wykonania przelewu,
- podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT.
Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi:
- dla robót remontowych i budowlanych – 59,52 zł + VAT = 73,21 zł,
- dla usług – 44,16 zł + VAT = 54,32 zł
Koszty poniesione przez Oferenta za materiały przetargowe nie podlegają zwrotowi.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami w siedzibie Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej jest Pan Grzegorz Kałuża - pokój nr 310 (telefon 32 2482-411 w. 306) w godzinach od 7.30do 10.00 od poniedziałku do piątku.
Wyniki przetargu Zamawiający ogłosi na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie, Administracjach oraz w Internecie w terminie do 31 grudnia 2025 r.
Oferenci zakwalifikowani do drugiego stopnia dwustopniowego przetargu nieograniczonego otrzymają pisemne zaproszenie do składania ofert ostatecznych na wybrane zakresy robót.
Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z poszczególnymi Oferentami na temat treści złożonych ofert wstępnych, jak również prawo unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyn.